Ombre butterflies...


Als je demonstrator bent in Nederland kan je lid worden van de NL demogroep op Facebook. Toen Stampin' Up! in Nederland startte zijn een aantal van mijn 'collega's' en ik deze groep gestart. Om weer een beetje leven in de brouwerij te brengen wordt er eens in de zoveel tijd een challenge gehouden. Het thema nu is 'sponsen'. 

Ik besloot een stuk Whisper White cardstock te sponsen en een ombre-look te creëren. Ik heb de kleuren Powder Pink, Flirty Flamingo, Rose Red, Soft Sky, Marina Mist en Island Indigo gebruikt. Ik heb de vlinder uitgestanst en voorzien van een laagje met de Clear Wink of Stella Glitter Brush.



Natuurlijk kon ik het niet weerstaan om weer de tekst uit de Color Me Happy set te gebruiken. De kruisjes heb ik gemaakt met een stempel uit de Oh So Eclectic set.
Uiteraard vond ik de kaart niet af zonder gouden spettertjes en wat bling.

Geniet van je weekend! 🌞


Geen opmerkingen