Global Design Project 082 | Sketch Challenge


De Sale-A-Bration is nog maar net voorbij en er komen al weer nieuwe producten aan! De retired lijst is uitgekomen, er gaan een hoop producten uit. Tot en met 31 mei kan je deze producten nog bestellen. Helaas gaan sommige producten erg hard, ik kan je helaas niet vertellen welke dat zijn, op = op!  
Aankomende woensdag ga ik een extra bestelling doen, dus als je wat wil hebben... Wil je niet misgrijpen, kan je ook je bestelling doorgeven zodat ik het kan bestellen en direct naar je toe kan zenden. De verzendkosten zijn dan € 5,95.

Gelukkig komen er een hoop mooie dingen voor terug. Neem dat van me aan, want ik heb de nieuwe catalogus al 😉 . Vorige week tijdens OnStage kregen we al een stempelset en heb ik meteen een pre-pre-order gedaan. Nog twee dagen werken komende week en dan heb ik twee weken vakantie, tijd zat om lekker met mijn nieuwe spullen te spelen!

Op het kaartje - dat meedoet met de challenge van deze week van het Global Design Project - kan je zien dat ik al met een aantal nieuwe producten gewerkt heb. En zie je die kleur op de kaart? Ook nieuw, mooi he! Dit is een van de nieuwe InColors 💕, de kleur heet Berry Burst





Ook de gebruikte stempelset is nieuw. Deze heet Lovely Inside & Out, ik vind 'm te gek. Ook de bijpassende framelits zijn heel gaaf, die zie je binnenkort vast nog eens voorbij komen. En check die enamel dots, er zit glitter in! Past helemaal in mijn straatje 😊 .

Fijne avond nog!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :






3 opmerkingen

  1. Fun take on the sketch challenge! It is so playful and upbeat! I love your style! Thanks for sharing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Kris ;O)
    Leuk dat je meedee bij de GDP deze week.

    BeantwoordenVerwijderen