Wedding


Welkom bij weer een nieuwe bloghop van het Dream Theme DT! Deze maand staat in het teken van bruiloften. Bij het zien van het thema moest ik wel even nadenken, want zo vaak maak ik geen kaarten voor bruiloften, maar al snel bedacht ik dat ik wel met de Sunshine Sayings stempelset en de Sunshine Wishes framelits aan de slag wilde gaan. Ook heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe Falling Petals Textured Impressions Embossing Folder - da's een hele mond vol he! 


De rest van het DT heeft ook weer prachtige creaties gemaakt. Hop dus lekker verder via de buttons. Ben je de draad ergens kwijt geraakt, dan vind je hieronder weer de lijst met alle deelnemers. Hopse!

 



Tracy May (UK)

Renate Ecklmayr (Austria)
Sabrina Radeck (Canada)
Jennifer Pauli (Germany)
Krista Driessen (Netherlands) -> hier ben je nu!




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




10 opmerkingen